ДЕРМАТОСКОПІЯ

«Art Clinique» у своїй роботі активно використовує дерматоскопію. Цей метод досліджень шкірних утворень виключає оперативне втручання в організм людини. При цьому проводиться візуальна оцінка уражень шкіри, що дозволяє ретельно досліджувати поверхневі субепідермальні структури і надає можливість підтвердити або спростувати діагностику ранніх стадій меланоми у випадках, коли ще не виникають метастази через злоякісне новоутворення шкіри. До цього часу уточнення діагностики на ранніх стадіях меланоми було можливим лише при хірургічному втручанні. Основним завданням дерматоскопії є проведення диференційного діагнозу між доброякісними і злоякісними утвореннями, а також для проведення діагностики різних видів дерматозів.

В Америці, Європі та Австралії дерматоскопія успішно застосовується вже більше 10 років. За допомогою дерматоскопу можливе отримання десятиразового збільшення родимки для детального вивчення її структури. Про злоякісний характер новоутворення може свідчити неоднорідність структури, несиметричність, відсутність чітких меж тощо.

Дерматоскопія має важливу перевагу: вона не має протипоказань і може застосовуватися для різних груп пацієнтів, але її застосування ефективне лише на ранніх стадіях захворювання. Показанням до проведення дерматоскопії може бути світла шкіра і наявність родимок із розміром понад 5 мм у діаметрі.

Для визначення необхідності проведення дерматоскопії Вам слід звернутись до досвідчених лікарів нашої клініки. Але визначити це самотужки також можливо. Слід стежити за кількістю і станом родимок на тілі. При їх збільшенні чи зростанні кількості, зміні кольору і форми необхідно звертатись до фахівця. Більш серйозно до цього питання слід підходити в літній час, особливо після активної засмаги. Надлишок ультрафіолетових променів може спровокувати розвиток злоякісних утворень у нешкідливій родимці. Дерматоскопія призначається також при механічному пошкодженні родимки, травмі. Якщо ви зачепили родимку гострим предметом, нігтем, мочалкою або білизною, слід обов'язково звернутись до фахівця, причому саме дерматолога. І варто пам'ятати, що лікувати будь-яке захворювання простіше і більш безболісно на ранніх стадіях!